Εξωτερικά – Αισθητικά Ελαττώματα
Ο πελάτης υποχρεούται κατά την παραλαβή, να αποσυσκευάσει και να ελέγξει τα προϊόντα για να επιβεβαιώσει την ανυπαρξία εξωτερικών, αισθητικών ελαττωμάτων, και στην περίπτωση που υπάρχουν δικαιούται να αποκρούσει την παραλαβή του είδους και να το επιστρέψει στον διανομέα ή να αναγγείλει την ύπαρξη αισθητικών ελαττωμάτων σε προθεσμία δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του είδους ενώ σε περίπτωση παρόδου της προθεσμίας αυτής χάνει κάθε σχετικό δικαίωμα και θεωρείται ότι το αισθητικό ελάττωμα προκλήθηκε μετά την παράδοση. Σε περίπτωση ανεπιφύλακτης παραλαβής του είδους θεωρείται ότι αυτό παραδόθηκε σε άριστη εξωτερική κατάσταση χωρίς αισθητικά ελαττώματα.
Ο όρος αυτός δεν ισχύει για πωλήσεις ειδών από τα φυσικά μας καταστήματα όταν η παράδοση του προϊόντος γίνεται
από αυτά, οπότε το προϊόν ανοίγεται και ελέγχεται κατά την παράδοση από τον πελάτη.
Στην
περίπτωση ελαττωματικής συσκευής, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας,
εντός δέκα (10) ημερολογιακών ημερών
για να συνεννοηθούμε τον τρόπο αντικατάστασης ή επισκευής της
συγκεκριμένης συσκευής. Αρμόδιες για την καλή λειτουργεία των συσκευών
είναι οι αντίστοιχες ελληνικές επίσημες ατνιπροσωπείες τους.
Επικοινωνήστε μαζί μας στις περιπτώσεις που:
- Παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα εμπορεύματα, κατά είδος ή ποσότητα.
- Κατά την παράδοση το είδος έχει συσκευασία κατεστραμμένη, ολοκληρωτικά ή κατά το μεγαλύτερο μέρος της.
- Διαπιστωθεί ότι το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα (εφόσον αυτό βεβαιωθεί από τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή που παρέχει
την εγγύηση καλής λειτουργίας).
- Δεν συνοδεύεται το εμπόρευμα από νόμιμη απόδειξη ταμειακής μηχανής.
- Υπάρχει κάποιο πρόβλημα στη λειτουργία της συσκευής.
- Εντός του χρονικού πλαισίου της εγγύησης που δίνει η αντίστοιχη επίσημη αντιπροσωπεία, παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα λειτουργίας.
- Στην περίπτωση που κριθεί απαραίτητο να επιστραφεί μια συσκευή, θα πρέπει να επιστραφεί στην κατάσταση που παραλήφθηκε από τον πελάτη και στο χρόνο που θα συμφωνηθεί μεταξύ μας. Τυχόν καθυστέρηση εκ μέρους του πελάτη δικαιολογείται μόνον για λόγους ανώτερης βίας, αλλιώς το δικαίωμα αντικατάστασης ή επισκευής, με βάση τον παρόντα όρο, σταματά να υφίσταται.
- Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή της συσκευής προς αντικατάσταση ή επισκευή, θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του (εκτός αν πρόκειται ελάττωμα που διαπιστώθηκε αργότερα από την παράδοση και η συσκευασία δεν υπάρχει ή επίσης εκτός της περίπτωσης προϊόντος η συσκευασία του οποίου παραλήφθηκε από τους διανομείς κατά την παράδοση του είδους).
- Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων αναλόγως της περίπτωσης, θα πραγματοποιείται επισκευή ή αντικατάσταση.
- Σε περίπτωση που δεν έχει η επίσημη αντιπροσωπεία ίδιο, άλλο προϊόν προς αντικατάσταση, τότε και μόνο τότε επιστρέφονται
τα χρήματα. Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται τον ίδιο τρόπο που έγινε και η πληρωμή τους.
- Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος. Η επιστροφή θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών τόσο του προϊόντος όσο και του τιμήματος.
- Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
- Υπάρχουν
εταιρείες πως διαθέτουν DOA. Δηλαδή μέσα σε συγκεκριμένες ημέρες (κάθε
εταιρεία ορίζει τις δικές της μέρες DOA),
αν γίνει επιστροφή ελλαττωματικού προϊόντος, αναλαμβάνει η αντίστοιχη
εταιρεία την αντικατάστασή της με άλλη καινούργια. Σε κάθε περίπτωση,
μας καλείτε και σας ενημερώνουμε!
Σε αυτήν την περίπτωση θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο
και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ.
Δ.Α.Τ., Απ.
Λιανικής κ.ο.κ) και την πλήρη συσκευασία του.
Ασφαλή προϊόντα - Όροι εγγύησης
Τα διατιθέμενα από τα καταστήματά μας, προϊόντα είναι προϊόντα διαρκείας τα οποία φέρουν κάθε απαραίτητη πιστοποίηση ασφαλούς λειτουργίας. Τα προϊόντα συνοδεύονται από γραπτές οδηγίες χρήσης (πλην των απλών στη χρήση προϊόντων) και από γραπτή εγγύηση καλής λειτουργίας εύλογης διάρκειας, στην ελληνική γλώσσα. Το έντυπο της εγγύησης περιλαμβάνει πάντοτε την επωνυμία και τη διεύθυνση του εγγυητή, το προϊόν στο οποίο αναφέρεται η εγγύηση, το ακριβές περιεχόμενό της, τη διάρκειά της, την τοπική έκταση ισχύος της, καθώς και τα δικαιώματα που παρέχει το εφαρμοστέο δίκαιο. Η εγγύηση της συσκευής έχει διάρκεια σύμφωνα με το κατασκευαστή από την ημερομηνία αγοράς της και επιτρέπει τη δωρεάν αποκατάσταση του προβλήματος, εφ’ όσον πληρούνται οι παρακάτω όροι:
- Να υπάρχει η εγγύηση της αντιπροσωπείας και η απόδειξη αγοράς συσκευής.
- Να μην έχουν αλλοιωθεί τα σταθερά στοιχεία της συσκευής (Serial No.)
- Να μην εξαιρείται η βλάβη με βάση το έντυπο της εγγύησης του κατασκευαστή